четвъртък, 3 май 2012 г.

Намери себе си


Откакто А. започна да ходи при Оракула му бе станало навик да разпитва и очаква наготово отговори . Не му се искаше да положи свои усилия , което от своя страна не бе посрещнато с одобрение . 
Един ден след поредния зададен въпрос , на който не получи отговор , той попита :
- Добре , защо непрекъснато ми отказваш отговор на въпросите , които така ме интересуват ? Твърдиш, че мога и сам да стигна до тях , но за сега нищо не показва, че съм способен на това . Поне ми дай съвет за начин на търсене !
Оракулът го изгледа продължително , сетне бавно каза :
- Опитай с молитва - помоли се на Господ да ти помогне ...
А. зяпна невярващо , и все пак реши да опита . Започна , но още в самото начало усети , че това е някаква проверка за самия него ... Какво ли имаше предвид Оракула с нея обаче ??? 
Изведнъж истината го осени !
- Защо ме караш да се моля на Господ, когато аз самия съм част от него ? 
Оракулът се усмихна за пръв път от тяхното познанство и кимна доволно :
- Имаше нужда да те подтикна ... 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.